Monday, March 13, 2023

Luns Musicais (II): Nem mal me queres

Seguimos tentando achegarnos a propostas sonoras desde unha perspectiva máis íntima, sumándonos á idea dos Luns musicais (#DillunsMusicals #LunsMusicais #AstelehenMusikalak #LunesMusicales) da amiga Sonia Vecino

Facémolo desta vez cunha canción de Ana Lua Caiano, unha descuberta recente grazas a este artigo informando do lanzamento do seu novo disco en  maio.  Ana Lua é unha cantora, compositora, letrista e produtora audiovisual. Foi difícil elixir un só tema, pero finalmente vai este "Nem mal me queres".

 Ana Lúa Caiano

NEM MAL ME QUERES


Que si, que si, 
Que es legal.
Que canto
Que tanto
Que nunca igual
 
Pero  
Ai.
Ah, nem mal me queres. 
Ah, nem mal dizeresNem bem dizeresSó mudez insuportávelSó se ouve o vento que passaPor baixo da porta
 
 
Que si, que si,
Que palabras roubadas
Que silencios mal-ditos
Que preguntas veladas
Que ollares esquivos
 
E
Ai.
Ah e eu não sei que queres de mim 
Se posso mexer os meus ombrosSe posso abrir armáriosSinto ai o teu mau olhadoCom o meu piscar de olhosParo como um feriado
 

Que si, que si.
Que un menos unha
Que un máis unha
Que unha si,
Que unha non
 
(...)
Ai.
Ah nem mal vistaNem bem vistaPedes cegueira de joelhosNem mal tratasNem bem tratasEstou na cave e tu no sótão
 
Que si, que si.
Que este baleiro.
 
Agora si.
Sempre aquí
Decides ti

Ai.
(Marchei)Olha-me bem nos olhosQue volto a olhar para ti
(...)Olha-me bem nos olhosQue volto a olhar para ti
 

No comments:

Post a Comment