Thursday, June 9, 2016

Letters in Music: "Caixa de roseira"

Faltriqueira is a women's quartet from Pontedeume who sing mostly in Galician, but also in Spanish and  Senegalese.

I have always thought this song is really poignant, both because of its lyrics and its polyphony. They are asking a sister to read some letters so that they can draw some comfort, but the sister is not able to read them aloud because tears well up in her eyes.
.


"Caixa de roseira"

Nunha caixa de roseira
e de mármore un altar
un feixe de vellas cartas
cartas do meu tenro amar.

Miña irmá fica esta noite
lemas antes de durmir.
Eu tenteino máis as bágoas
non me deixaron seguir.

Cando a vida sexa morte
e non haxa despertar
no meu leito de roseira
irmá non has de chorar.

Tráeme aquelas doces cartas
ponas no meu corazón, 
sempre estar co meu amado,
sempre estar co meu amor. 

Nunha caixa de roseira
e de mármore un altar
un feixe de vellas cartas
cartas do meu tenro amar.


No comments:

Post a Comment