Monday, August 29, 2016

Letters in Music: Vizcaíno

This is a song that Dolores López told me about maybe one year ago. It is sung by Vizcaíno, a Galician singer songwriter and it was included in his album Alas de papel (2014). It's called "Sete chorares" and Vizcaíno explains in his blog the story behind this song:

Esta canción trata sobre una historia de amor verdadero que transcurrió en un septiembre mojado en los años del hambre cuando la furia y el miedo quemaba en las venas. Eran años de apretar los dientes cruzar los dedos y de llorar en silencio por la necesidad de volar.

La prensa escrita de hace unos años recuperó una carta que un joven había escrito a su amada cuando esta tuvo que marchar con sus padres lejos de esta esquinita del mundo, de ahí salió la idea de transformar esta historia en canción. Contaba en la carta que había estado llorando siete días con sus siete noches, no se me ocurrió mejor título para este humilde homenaje a nuestra emigración gallega que “Sete Chorares”.

Here are two videos with him singing alone and another one in a duet with Lucía Pérez.








"Sete chorares"

Veño arrimado a unha pena, 
traio tristura na voz, 
no máis escuro dos días
colleume a noite no albor. 
Unha rúa de pedra mollada, 
tan só hei de vagar co alento 
dunha naiciña que me fala querendo chorar. 

Teño un silencio bagoado, 
nas veas un lume rabiado. 
Non me gardes no olvido
 que no seo me levas contigo. 
O alento dos beizos da alma q
uixo tecer un amor envolto en ventos de auga. 

Tremendo as miradas, 
xemendo o ruído da man dun trebón. 
Tatuada no peito a lisura violenta 
deste amencer farto de bágoas de ferro,
 eu morro por ela e sen ela 
xa vivir non quero. 

Deixar de min quixera nesta beiriña do mundo 
esta dor que me enterra no mar máis profundo. 
Ca morriña nos ollos, na gorxa o inferno, 
pra min non hai maio, pra min sempre é inverno.

No comments:

Post a Comment