NO TÚNEL DE LUZ branca que entra no andar
máis alto
a man descobre unha moneca
mutilada
mutilada polas sombras somnámbulas
que atravesan
os corredores da noite
para recrear o medo
no interior da casa
a nena terma da moneca mutilada
a nena terma da moneca mutilada
a moneda loura
cabelos desgreñados
de ollos azuis
pestanas tronzadas
ollos estrábicos
corpo sen marcas
a pesar dos membros arrincados
a pesar dos golpes
desgreñada como a infancia
tronzada como a infancia
estrábica como a infancia
arrincada a infancia
golpeada
aquelas monecas louras
ás que nunca se asemellaría
na imitación da imaxe feita dum varrido de 625
liñas
porque a única realidade que abría unha ponte coa
pantalla
eran as areas movedizas
en branco e negro
que a man engullendo pouco a pouco
até facela insensíbel
moneca mutilada de azuis vestidos con bordado
de niño de abella e manga globo
vestidos estampados por enriba do xeonllo porque
as nenas
podían mostrar un naco de corpo
celestiais criaturas na ringleira do confesionario
en que só había un tallo
e a nena non debía mancar os seus xeonllos
na dura táboa de madeira
incrustada de estelas carnívoras
máis alto
a man descobre unha moneca
mutilada
mutilada polas sombras somnámbulas
que atravesan
os corredores da noite
para recrear o medo
no interior da casa
a nena terma da moneca mutilada
a nena terma da moneca mutilada
a moneda loura
cabelos desgreñados
de ollos azuis
pestanas tronzadas
ollos estrábicos
corpo sen marcas
a pesar dos membros arrincados
a pesar dos golpes
desgreñada como a infancia
tronzada como a infancia
estrábica como a infancia
arrincada a infancia
golpeada
aquelas monecas louras
ás que nunca se asemellaría
na imitación da imaxe feita dum varrido de 625
liñas
porque a única realidade que abría unha ponte coa
pantalla
eran as areas movedizas
en branco e negro
que a man engullendo pouco a pouco
até facela insensíbel
moneca mutilada de azuis vestidos con bordado
de niño de abella e manga globo
vestidos estampados por enriba do xeonllo porque
as nenas
podían mostrar un naco de corpo
celestiais criaturas na ringleira do confesionario
en que só había un tallo
e a nena non debía mancar os seus xeonllos
na dura táboa de madeira
incrustada de estelas carnívoras
En Na casa da avoa (2017)
No comments:
Post a Comment